Jumaat, 10 Jun 2011

Dicatat oleh cikeycha di 1:04 PG 0 ulasan
assalamualaikum.:s::s::face17:ari ney rasa macam nak lompat2 ja..heppy sangat:face42:ehehe :r:
tataw napa..sampai orang pun sangka aku ney gila suda kaly :face75:ahaha..kamu hal lah..jnji sayya hepy..ekeke :131: arghh..rasanya sudah lega..nda macam ari2 len..rasa macam m0 makan orang jak taw..jangan la dekat ma aku law aku hot:q: c0z aku makan urang..na..jaga la kamu..huhu ~
arhghhh%$@#$..:r:alhamdulillah...kenyang:x: aku baru jak abis lunch..sowy nda ajak kamu:face26:
bajet kureng lah..hakhak :65:terus terang:66:
saja bagitaw,tadi aku makan mee basah seafood...perghh:q: sedap weiii..rugi x rasa..rasa macam nak makan 3 pinggan jak..nasib perut x sebesar tangki...
sebut pasal makan ney kamu da makan ka bel0m:s:
kalau bel0m sowy la dah wat kamu beliur..hakhak:10:



terima kasih daun keladi..like kalau sudi..

Khamis, 9 Jun 2011

aku maw jadi seorang PELUKIS ...

Dicatat oleh cikeycha di 3:39 PG 0 ulasan
~ kalau kita minat ma dunia lukisan,kita kena taw apa maksud di sebaliknya..
erm...j0m kita baca d bawah ney klau maw taw dengan lebih lnjut g..huhuhu~


MAKSUD LUKISAN

Lukisan ialah salah satu aktiviti penghasilan karya dalam bidang seni halus. Lukisan menyediakan landasan asas untuk berkomunikasi dalam pelbagai cara dan bidang. Biasanya lukisan menggunakan media kering untuk menghasilkan karya.

Penghasilan lukisan bertujuan untuk mengkaji struktur bentuk subjek atau imej yang dilukis secara teliti. Lukisan akan mengikatkan kita dengan emosi, keintelektualan dan juga spiritual.

Lukisan juga boleh menyatakan luahan emosi, intelektual dan spiritual manusia. Lukisan dapat mengembangkan kedua-dua minda dan semangat (spirit). Justeru, lukisan dilakukan sebagai satu cara menghargai penglihatan dan pemikiran manusia.

Lukisan awal telah ditemui di dinding-dinding gua yang dihasilkan oleh manusia purba. Lukisan tersebut berkisar tentang aktiviti kehidupan seharian seperti perburuan dan pengembaraan. Di Malaysia lukisan gua telah dijumpai di Gua Niah, Sarawak dan Gua tambun, Perak. Kebanyakan karya lukisan di dinding gua menggunakan gaya yang sama, iaitu imej binatang digambarkan dengan pelbagai kualiti garisan ringkas dengan komposisi yang hampir sama, iaitu memanjang dan berkumpulan serta menggambarkan pelbagai binatang yang mungkin menjadi hasil buruan untuk makanan mereka pada zaman dulu.


jom tengok hasil lukisan yang cantik-cantik




p/s : melukis boleh membuat kita menjadi tenang taw...
xpecaya cuba lah :)
  


terima kasih daun keladi..like kalau sudi..

wifi ka witaikkkkkk !!

Dicatat oleh cikeycha di 12:38 PG 0 ulasan

ari ney rasa macam mau tabakar !
udala panas di tambah pulak dengan sakit hati gara2 c wifi taeekk !
nah..! ngam la suda tue kalau begitu...apa tue orang bilang..erm..ngam timeing....
time2 panas + sakit hati = bagus pegi tido0o
bila dah bosan apa patut d buat ??
buat buduh la...
eekekekekee~
akibat bosan yang melampau aku pun tataw maw cakap apa suda..yang aku taw apa yang aku maw cakap AKU BOSAN ! AKU BOSAN ! AKU BOSAN !
arghh...tolong sayya bah...




terima kasih daun keladi..like kalau sudi..

Selasa, 7 Jun 2011

jom kenal-kenal :)

Dicatat oleh cikeycha di 2:03 PG 0 ulasan

Get your own Chat Box! Go Large!

terima kasih daun keladi..like kalau sudi..

Ahad, 5 Jun 2011

aku jatuh cinta sama dya..

Dicatat oleh cikeycha di 12:45 PG 0 ulasan

first aku tengok ko..aku mula merasakan yang aku telah jatuh cinta sama ko...
setiap kali aku melihatmu aku terasa ingin sangat memilikimu...
tapi...ada kah aku bisa mendapatkanmu ????
sejak pertama kali melihatmu...aku cuba untuk mencari kebaikan & kelebihanmu...
ternyata kau adalah ciri2 yang aku idamkan selama ini...
erm....masalahnya..cam mana aku mahu mendapatkan ko
wahai camera dslr D3000 ???








terima kasih daun keladi..like kalau sudi..

Sabtu, 4 Jun 2011

BEtUl ke ???

Dicatat oleh cikeycha di 10:28 PTG 0 ulasan

makcik hajjah sitt ( maki islam  )
erm...kenal ngan org ney ke ????
sbenarnya,ney la org yg berani2 maki islam...
argghh..buduh kan ??
bgus kasi makan tupai jak !!
                                            astagfirullahalhazim....
         mak bapak diorang ney x ajar ka anak dorang ??? apasal bole sampai jadi macam         ney.....ishh..ishh..ishh..dunia..dunia !! myb dunia m0 kiamat suda kan.....

terima kasih daun keladi..like kalau sudi..

apa hal ney..pelik laaa......

Dicatat oleh cikeycha di 8:17 PTG 0 ulasan
 

hehehe..cute la..kreatif sangat orang yang wat ney lucu la

eeee..apA sal Plak nEy ada lIdah d pErut..galli2 bha...

om ndada kakinya..badan sak ada...ermm ??

ney kal0 ada JPJ mesTi keNa samAn nEy..nEy kEja gilA sUda...ishh..ishh..ishh..

isi teda tulang pun teda..cam mana bole hidup ????

sowt suda kali bha....

arghh...saRaAaaAAaaammm....!!


terima kasih daun keladi..like kalau sudi..

 

:x Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting